wtorek, 27 listopada 2012

Witam !

Od jakiegoś już czasu chodził mi po głowie pomysł aby utworzyć osobnego bloga na którym chcę zamieszczać zdjęcia robionej przeze mnie biżuterii. Niedługo miną dwa lata od chwili gdy rozpoczęłam przygodę z blogowaniem :). Mój dotychczasowy blog, który prowadzę pod adresem http://mojebiurko.blogspot.com/ , a na którym najpierw  publikowałam głównie zdjęcia biżuteryjne, a później również zdjęcia robionych przeze mnie kartek powoli stała się monotematyczny i wyroby scrapowe prawie całkowicie wyparły z niego biżuterię. Tak wiec zebrałam się wreszcie i stało się :) Oto jest !
Na razie taki jakiś marniutki ale mam nadzieję, że się z czasem rozkręci i okrzepnie :)
Jeśli traficie tu przypadkiem, a nie będzie jeszcze zbyt wiele do oglądania to zapraszam do odwiedzenia mojego drugiego bloga gdzie znajdziecie trochę zdjęć biżuterii i nawet chyba ze dwa biżuteryjne kursiki.
Oczywiście Wszystkich goraco zapraszam do odwiedzania i komentowania
Strasznie się rozpisałam co nie jest w moim zwyczaju :)
Pozdrawiam Kaśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz